Konsultacja ślubna

Tylko dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu, zorganizowaniu i skoordynowaniu wszystkich działań osiągniemy oczekiwany efekt, jakim są piękny ślub i uroczystość weselna. Przygotowania do tak ważnej uroczystości wymagają mnóstwo czasu i zaangażowania…Jak to wszystko ogarnąć? Wiemy, że w takich sytuacjach warto mieć obok kogoś, kto doradzi, podpowie i wesprze oraz skoordynuje nasze działania. To nasze zadanie i zrobimy wszystko, żeby wywiązać się z niego w 100%. Dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu, unikniesz niepotrzebnych nerwów i będziesz mieć gwarancję, że Twój ślub i uroczystość weselna będą niepowtarzalne.

Powiemy od czego zacząć, pomożemy zaplanować, doradzimy, przypilnujemy terminów, zaproponujemy podwykonawców, itd. Zakres naszych obowiązków dopasujemy do Twoich oczekiwań.

Profesjonalna konsultacja, której zakres uzależniony jest od Waszych oczekiwań

Jest dla nas oczywistym, że zorganizowanie własnego ślubu nie jest zadaniem łatwym i jest bardzo czasochłonne. Do tego dochodzi jeszcze stres i ciągłe myślenie: „żebyśmy tylko o niczym nie zapomnieli”. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego właśnie służymy Wam pomocą. Zorganizujemy Wam wszystko od A do Z, sprawimy, że uroczystość będzie piękna i niezapomniana. Wszystkie nasze działania przeprowadzimy w taki sposób, żebyście w tym uroczystym dniu mogli skupić się tylko i wyłącznie na świętowaniu.

 

Profesjonalna konsultacja ślubna obejmuje kompleksowe przygotowanie ślubu i uroczystości weselnej, a w tym pomoc w:

  • ustaleniu budżetu weselnego,
  • określeniu harmonogramu przygotowań
  • formalnym przygotowaniu do zawarcia związku małżeńskiego
  • znalezieniu miejsca na wesele (od menu po miejsca noclegowe i transport gości),
  • wybraniu dekoracji, florystyka, stylistyka
  • wyborze artykułów weselnych
  • przygotowaniu zaproszeń i papeterii ślubnej
  • zorganizowaniu podziękowań dla rodziców, świadków, gości weselnych
  • organizacji podwykonawców
  • zorganizowaniu atrakcji weselnych, itd.

Cena usługi uzależniona jest od zakresu naszych obowiązków i zawiera się w przedziale 500-4000 zł.
Zawsze indywidualnie dokonujemy wyceny, więc jeśli interesuje Was współpraca z nami, zachęcamy do kontaktu. Na podstawie uzyskanych informacji dokonamy bezpłatnej wyceny naszej usługi.
Działamy na terenie województwa opolskiego, śląskiego oraz dolnośląskiego.

Rozmowa trwająca ok. 1-2 h, która pomoże Wam zaplanować i zorganizować Waszą uroczystość. Dowiecie się co i kiedy zrobić, na co zwrócić uwagę, itd.

W związku z tym, że część Par Młodych decyduje się samodzielnie zorganizować ślub i wesele, przygotowaliśmy dla Was, specjalną formę wsparcia Waszych działań.

Proponujemy konsultację telefoniczną lub np. przez Skype. Podzielimy się z Wami naszym doświadczeniem, przekazując jednocześnie cenne uwagi i porady. Dowiecie się na co zwrócić szczególną uwagę i otrzymacie od nas spersonalizowany kalendarz przygotowań do Waszej wspaniałej uroczystości.

Cena usługi: 250 zł

MALINOWE SKARBY – DEKORACJE ŚLUBNE

Telefon kontaktowy: 515 744 181
email: info@malinoweskarby.pl

Pracujemy:
poniedziałek – piątek godz. 8:00 – 20:00
sobota godz. 9:00 – 17:00

Social Media